Kokemuksia LÄMPÖLUXISTA

 

Lämpölux on toteuttanut yli 35000 remonttia ympäri Suomen. Tälle sivulle on koostettuna asiakkaidemme kokemuksia meistä.

%

asiakkaistamme suosittelee Lämpöluxia

%

asiakkaistamme tykkäsi asioida Lämpöluxin kanssa

%

asiakkaistamme kokee, että kodin viihtyisyys parani remontin myötä

%

asiakkaistamme kokee, että Lämpölux hoiti remontin sujuvasti

Lähde: Lämpölux asiakastyytyväisyyskysely 11/2019, n=551

LÄMPÖLUX YRITYKSENÄ

Lämpöluxin menestystarina alkaa vuonna 2010. Suomalaisten omakotitalojen uudistaminen ja remontointi kiinnosti yrittäjävetoista porukkaa, ja innosti lähtemään remonttialalle. Hyvin nopeasti päädyttiin ikkunoiden ja ovien uudistamiseen. Valtaosassa omakotitaloista oli vanhat, huonokuntoiset ikkunat ja ovet, jotka tarvitsivat uudistamista. Ikkunat ja ovet ovat erittäin näkyvä ja tärkeä osa omakotitaloa, ja näiden uudistamisella saatiin huomattava ulkonäön ja asumismukavuuden paraneminen kodeissa. 

Heti alusta oli selvää, että erinomainen palvelu avaimet käteen -periaatteella on ratkaisu, jolla lähestymme omakotitalojen asukkaita. Vaivattomalle kokonaispalvelulle oli runsaasti kysyntää, ja liiketoiminta lähti vauhdikkaasti liikkeelle. Vuonna 2012 syntyi idea omasta asennusvaunusta, jonka avulla asiakaspalvelun taso nostettiin kerralla aivan uudelle tasolle. Jokainen kohde oli mahdollista tehdä vaunun avulla kerralla valmiiksi asiakkaan luona. Vaunu mahdollisti räätälöidyn, yhtäjaksoisen asennustyön ilman turhia viiveitä tai keskeytyksiä.

Vuonna 2015 Lämpölux saavutti markkinajohtajuuden omakotitalojen ikkuna- ja oviremonteissa. Kokonaispalvelu ja toimintakonsepti oli menestystarina. Lämpöluxin toiminta on kehittynyt tämän jälkeen edelleen. Toimintakonseptia on hiottu yhä paremmaksi ja palvelutasoa parannettu vuosien varrella. Lämpölux jatkaa kotien uudistamista markkinajohtajana erinomaisen kokonaispalvelun, laadun ja ylivoimaisen asiakaskokemuksen siivittämänä.

Läpöluxin asiakkaiden tyytyväisyyden mittaaminen

Mittaamme asiakkaidemme tyytyväisyyttä aktiivisesti niin sanotulla NPS-kyselyllä. NPS on lyhenne termistä “Net promoter score” ja se vastaa kysymykseen: “Kuinka todennäköisesti suosittelisit yrityksen palvelua tai tuotteita ystävällesi?” NPS antaa tärkeää tietoa siitä, millainen on asiakkaiden kokemus yrityksen asiakaspalvelusta, tuotteista ja palveluista. Mikäli yrityksen NPS-pisteet ovat yli 0, voidaan ajatella, että suurin osa asiakkaista suosittelee yritystä. Yli 50 NPS-pistettä on erinomainen tulos.

NPS-kyselyssä kysymykseen “Kuinka todennäköisesti suosittelisit yritystä muille” vastataan numeerisella arvolla välillä 1-10. Asiakkaat, jotka antavat arvosanan 9-10, ovat suosittelijoita. Passiivisia asiakkaita ovat ne, jotka antavat arvosanan 7-8 ja arvostelijoita ne, jotka antavat arvosanan 0-6. 

Lämpöluxilla asiakaskokemuksia mitataan kolmessa eri vaiheessa: myyntitapahtumasta, asennuksesta ja tuotteesta. Kysely suoritetaan lähettämällä asiakkaalle tekstiviesti, johon voi vastata nopeasti ja helposti pelkän numeron kirjoittamalla.

Jos asiakas antaa Lämpöluxille arvosanan 0-6 saamme tästä ilmoituksen ja otamme asiakkaaseen yhteyttä ja selvitämme, mistä heikko palaute johtuu. Näin voimme varmistaa, että jokainen asiakas on tyytyväinen Lämpöluxin palveluun.

Vuonna 2019 Lämpöluxin kokonaispalvelun NPS-pisteet olivat 71,80.

 

Äimäkuja 6, 90400 Oulu puh.

020 792 8110

info@lampolux.fi

Lankapuhelimesta 0,0835 €/ puhelu + 0,07 €/min

Matkapuhelimesta 0,0835 €/ puhelu + 0,17 €/min

Seuraa meitä: